Re: start kompa

Autor: Black (black_at_bbs.pbks.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 01:12:23 MET

Cześć,
Mam ten sam problem. Objawy są identyczne, i też nie mogę znaleźć przyczyny.

Oto co do tej pory sprawdziłem:
- pamięć RAM - poprzez wymianę na inną,
- zasilacz - poprzez wymianę na inny,
- BIOS - wgrałem najnowszą wersję,
- wyczyściłem i ustawiłem ponownie parametry w BIOS i SETUP,
- karty rozszerzeń - gfx, sieć, modem, sfx - wyjąłem wszystkie, zamiast
karty grafiki na AGP włożyłem jakąś na PCI,
- ustawiłem FSB i taktowanie procka na nominalne.
- odłączyłem wszystkie napędy (FDD, HDD, CDR, itd),

... i nic. Komputer zachowuje się tak jak się zachowywał, tzn. po włączeniu
zasilania startuje po naciśnięciu przycisku RESET.

Jak by ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to chętnie sprawdzę.

pozdrawiam,
Z.