fdisk...i koniec hdd?!

Autor: drino_at_gss.abis.lodz.pl
Data: Tue 14 Nov 2000 - 17:58:40 MET

witam!
mam dysk 1.2 gb z 96 lub 97 r. od zawsze jak go mam byly na nim dwie partycje
ale chcialem je zlikwidowac wiec uzylem fdisk i to byl poczatek konca (oby nie)
likwieduje wszyskie partycje, reset komputera, ponownie fdisk tworzenie partycji primary z calego dysk, ustawienie jako active, fat 32-lba, ponowny reset
nastepnie format e: i tu na poczatku znana formulka o utracie danych i rozpoczyna sie proces formatowanie.
stopien zaawansowania 0. 1. i wyswietla mi sie napis
Nieprawidlowy nosnik lub zla sciezka 0. i zatrzymanie procesu formatowanie.
Ja sie tym nie przejolem za pierwszy razem myslac ze to blad fdisk-a, ponownie go uruchamiam, a
tam wiedze ostrzezenie Write protect error writing fixed disk.
Mam wiec pytanie co to jest i jak sie tego pozbyc (czy jest taka mozliwosc).
Mam jeszcze jedno pytanie, jak usunac powstale bad sektory, ewentualnie jak ograniczyc ich objetosc (dysk 2.1, bad 100 mb)
dzieki za wszelakie pomysly.