pomocy, wariuje wskaznik balansu Wave ... (?!_)

Autor: Wonderwall (renetag_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 15:41:30 MET

ludzie, winda mi zwariowala... Chodzi o balans sily losnikow lewy/prawy. Jak
nakazuje rozsadek powinno byc po polowie i bylo, ale do czasu. Ostatnio
AUTOMATYCZNIE wskaznik przestawia sie w lewa strone. Np: przy zapuszczonym
WinAmpie przy rozpoczeciu kazdej piosenki wskaznik wraca w lewo mimo ze ja z
uporem maniaka za kazdym razem w miedzyczasie przestawiam na srodek...

czarna rozpacz. Ostatnio zainstalowalem nowy modem ale czy to ma jakis
wplyW?

"You jump, ... i jump "