Re: Pomocy. Problem z ABIT KT7 - Raid

Autor: Adrian Napieralski (redscorpion_at_go2.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 14:45:06 MET

> Na pewno jest to 700. Nie kreci sie zaden wiatrak, ani ten na procku, ani
> ten na plycie, ani ten od zasilacza. Ten na procku i na plycie odrobine
> ruszy, ale dalej nie chce isc. Tak jakby przez ulamek sekundy mial prad (ok
> 20%). Z tego co pamietam to aby ustawic LOAD DEFOULTS (zworka) musze wlaczyc
> na jakis czas komputer, ale nie da rady. Czy jest jakis inny sposob aby
> zresetowac (przywrocic do poprzednich ustawien) BIOS.

Zeby zresetowac BIOS mozesz uzyc zworki Clear CMOS. Jej lokalizacje
znajdziesz w instrukcji od plyty. Na wylaczonym kompie przesuwasz ja na
chwile na piny 2-3, i z powrotem na 1-2.

Ale stary, skoro nie kreca Ci sie wiatraki, to mogl pojsc zasilacz.
Powinien sie on krecic niezaleznie od tego co masz w srodku...