Re: Pomocy. Problem z ABIT KT7 - Raid

Autor: Sitek (siatka_at_post.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 14:20:58 MET

Użytkownik Adrian Napieralski <redscorpion_at_go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3A113A2D.935F2D48_at_go2.pl...

> Jesli wiatrak sie nie kreci, to musi byc cos sprzetowego. Przy
> najbardziej nawet popieprzonej konfiguracji komp moze w ogole nie
> wystartowac (czarny ekran), ale wiatrak powinien sie krecic!
> Wszystko masz na pewno dobrze podlaczone?

Wszystko jest dobrze poslaczone. Za pierwszym odpalemiem poszlo. Tyle, ze
zmienilem ustawienia w biosie (procek byl ustawiony na zdaje sie 550, a ze
kupilem 700 to zmienilem tam na 700 - TYLKO TO), a nie wiem czy to dobrze
zrobilem.

pozdrawiam