Re: Jakie CD-R dobre... te tansze :-))

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 12:47:59 MET

"Tomasz Stafinski" <tstafinski_at_zke.com.pl> wrote
> Ja przez jakiś czas używałem Platinum, i zdarzały się lepsze i gorsze.
> Te lepsze działają do dziś (kilka miesięcy), z tych gorszych po dwóch
> tygodniach odłaził nośnik. Dlatego raczej radzę trzymać się z daleka
> od Platinum.

zdarza sie - ja jeszcze na takie nie trafilem - i jesli trafie to zapewne
tez zmienie zdanie na temat Platinum - moze trafiles na feralna partie ...

pamietam jak kiedys kupilem pare Verbatimow - jeden po 2 sekundach od
rozpoczecia nagrywania nagle padl - kumplowi podobnie ale dwie sztuki ...

polecam TDK D-View - poniewaz sa dobre i STRASZNIE POTANIALY !! - wczoraj w
Gliwicach mozna bylo je kupic za 2,4zl ! (650MB)

--
pozdrawiam
mailto:marcyn_at_post.com