Odp: Abit KT7 i Pixelview TV/FM - pomocy!

Autor: Jarod (jarode_at_polbox.com)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 12:27:40 MET

Użytkownik don Tomasino <elite_at_positive.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ur1nt$moi$1_at_news.tpi.pl...

> Niekompatybilnosc z Duronem a dokladniej do transmisji pixelview
> wykorzystuje widocznie instrukcje Intela ktore nie pasuja na AMD.
> ten sam efekt wystepuje na kazdym procku bez MMX

ROTFL :)))
Dobre ... Hehehe :)
Chcialbym Ci przypomniec, ze AMD Duron oprocz instrukcji 3DNow! ma tez
wlasnie MMX !!! wiec nie procesor, a plyta!
Taki sam problem byl przy plytach wlasnie z chipem Via.
Nie wiedziec czemu nie chcialo to dzialac w trybie overley (tylko dzwiek).
Jak podmienilem na plyte tego samego producenta ale z chipem Intela to
ruszylo odrazu.
Na razie nie mam pomyslu co by z tym zrobic :(
Ale moze ktos inny rozwiazal ten problem (bez zmiany plyty) ?

Pozdrawiam
Jarod