Re: TV tuner pixel-view + kamera

Autor: Marek Pajak (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 10:41:56 MET

Airwolf wrote:
>(...)
> No właśnie - mi Win2K nie widzi...
Ja po ok. tygodniowym użytkowaniu Win2K wywaliłem go z dysku więc brak
mi doswiadczeń. Ale pamiętam że karta nie działała prawidłowo...

> Nie koniecznie - pierwszy slot miewa przerwanie współdzielone z kartą AGP
> (no zależy jeszcze od której strony liczymy ;),
> a tunery na BT878 tego _nie_lubią_
:O
Wcześniej miałem płytę ASUS P5A-B na Ali i karta chciała działać
_wyłącznie_ na pierwszym slocie PCI (tym obok gniazda AGP) - choć tam
dało się ustawić "ręcznie" w BIOSie poszczególne IRQ do konkretnych
slotów karta upierała się właśnie przy pierwszym slocie...
Ostatnio wymieniłem płtę (z procesorem) na DFI z duronem i nie chcąc
prowokować losu od razu wpakowałem kartę TV w slot PCI najbliższy AGP.
No i włanie teraz mam sytuację że karta TV _dzieli_ swoje przerwanie z
AGP! O dziwo wszystko działa... Jednak sytuacja ta mnie nieco irytuje
gdyż uważam że akurat AGP powinno mieć IRQ wyłącznie dla siebie.
Niestety płyta DFI nie daje możliwoci "ręcznego" przypisywania IRQ do
slotów więc przy moich 4 kartach PCI i tak któraś wpi..sza się na AGP :(
Jak znajdę chwilę czasu to spróbuję przełożyć ją do innego slotu i
zobaczę co się dzieje...

> Nie ma sensu - bo ta kamera jest po prostu nie supportowana i tyle.
> Być może w przyszłości Video4Linux zacznie ją wspierać - tyle dowiedziałem
> się na stronie autorów zajmujących się modułem bttv - cyt.:
Dzięki za odzyskany "stracony czas" :) - na razie "dam se spokój"

Pozdrawiam
Marek