Re: Informatyk... a coz to takiego?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 09:21:29 MET

Użytkownik T.F. <tf_at_arni.pdi.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uq1l4$695$4_at_news.tpi.pl...
> tylko
>
> Hmmmm, zle trafiles.
> Tutaj mowimy tylko o podkrecaniu Duronow :-))
>
> To co Ciebie interesuje znajdziesz na:
> - pl.comp.lang.c
> - pl.comp.programming
> itp....itd...
>
> PS:
> Ty chcesz zostac programista, a nie informatykiem.

a informatyk to kto ???? bo napewno nie synek kolezanki z pracy mojej mamy
, który wie wszystko na ich temat bo gra w Quake całymi nocami

informatyk to facet od informatyki - nauki o przetwarzaniu informacji ,
systemach przetwarzających itp.
a serwisant , sieciowiec, programista to tylko narzędzia w rękach mistrza