Re: Nowy produkt MS - nowe problemy WIN ME ... !!!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 09:03:58 MET

a...... co tam .... sam właśnie przesiadłem się z Abit'a BE6 na BE6 II
2.0 i do tego instalowałem WinMe 3 dni mnie to kosztowało !!!!! - problem
był w pamięciach i kablu UDMA chyba .. :-)

Użytkownik Beniamin Zaborski <beniamin_z_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8upqfj$otl$1_at_news.tpi.pl...