Re: Plik 720mb jak nagrac na CD?

Autor: XcooM (zre_l_at_powernet.pl)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 08:08:25 MET

Użytkownik Barteczek <bgrabowski_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ups7b$soc$1_at_news.tpi.pl...
> Mam film ktory zajmuje 720Mb jak go mozna nagrac na jakas plytke, bede
> probowal na plytce 800 ale nie wiem czy moja nagrywara ja obsluzy.
> Czy przez Overburn mozna az tyle uzyska na plytce 700Mb?

jezeli jest to MPEG to sprobuj nagrac go jako
videocd - wtedy nie jest wazna długosc filmu w bajtach
tylko w minutach (czas trwania filmy)
Calkiem mozliwe ze wtedy film zmiesci sie na zwyklej
plycie 650MB

POZDRO ;)
XcooM