Re: uszkodzony modem?

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Tue 14 Nov 2000 - 00:15:32 MET

On 13 Nov 2000 09:32:27 +0100, fraglles_at_poczta.onet.pl (Aleksander
Macedoński) wrote:

>Mam troszke prostsza metode u mnie dziala bezawaryjnie potrzebna tylko
>bedzie sluchawka telefonu pod reka (najwygodniej bezprzewodowca) a metoda
>jest taka ze kilka razy "podnosisz i odkladasz" sluchawke.
>
>Mnie rozlancza za 1 razem.

Kiepski masz modem.
Mój tylko wstrzymuje transmisje na czas podniesiena słuchawki, potem
wszystko wraca do normy (wiem bo kumpel czasem sie zapomni i podnosi
słuchawkę jak chce zadzwonic, a ja siedze na sieci).
Niestety ten numer nie przechodzil przy starym mdemie 14400 Logicode
Nie wiem jak działa na mój modem kilkukrotne podnoszenie słuchawki.

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=