Re: Najlepsza gazeta?

Autor: Lukas Gwardak (gwardak_at_gmx.net)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 23:12:24 MET

> Heh, a ja przez przypadek wywalilem Bajtki a mialem wszystkie od 1986 :(

Ja tez mam (prawie) wszystkie Bajtki od 1986 i stoja u mnie na honorowym
miejscu w regale !!!
Tak a propos: ma ktos moze jakies numery podwojne? Chetnie kupie! (piszcie
na priva)

A moze by tak kiedys wszystkie zeskanowac i wrzucic na www dla nastepnych
pokolen ktore nigdy nie doswiadcza satysfakcji z bezblednie wklepanego
listingu gry? :))

pozdr.
Lukasz