Re: ram

Autor: DON Krzysztof Wrona (don4_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 23:20:11 MET

wydaje mi się że duży wpływ RAMu i magistrali na której chodzi ma jego
prędkość ns i firma która je wyprodukowała / w compie mam 2 kości 64Ram 7ns
PC100Mhz które chodzą na PC133Mhz / jednak teraz poszukuję kości 6ns /
potrzebna mi jest do kręcenia proca / widziałem takie ale niestety nie w
sprzedaży / kolesie za sklepu zacharabcili je dla siebie a więcej takich
dostaw nie mieli /

--
Krzysztof Wrona
don4_at_poczta.onet.pl