Re: IBM 30.7 DTLA - odglosy

Autor: Aleksander Macedoński (fraglles_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 22:37:54 MET

----- Original Message -----
From: "T." <tomekus_at_panda.bg.univ.gda.pl>
To: "Multiple recipients of list PECET" <pecet_at_man.lodz.pl>
Sent: Monday, November 13, 2000 5:04 PM
Subject: IBM 30.7 DTLA - odglosy

> Witam,
>
> zauwazylem niepokojace objawy.
> mam dysk od 5 dni, i od poczatku wydaje on dziwne jak mi sie wydaje
dzwieki.
> nawet jak "nic nie robi" to jakby piszczy, wydaje z siebie wysokie
dzwieki,
> jakby zzzzzz zzzzz
> cos jakby piszczenie...
>
> nie wiem czy mam isc z tym do reklamacji czy nie ?

> nie chcialbym zeby mi padl tak bez uprzedzenia !
>
> Co radzicie ?
>
> Pozdrawiam
> T.

;)
 ja niedawo kupilem maly dysk o pojemnosci 3,2 i to co on wyprawia to jes
nie do powtorzenia robi mi prawie za 5 glosnik ale mam na niego sposob dluga
tasma klade go na gabce i nakrywam podyszka (taka wielka pochowa od babci i
wtedy jest duuuuzo ciszej)

a teraz powaga jesli faktycznie wydaje z siebie nienaturalne (jak na dysk)
odglosy to oddaj go w cholere !!!