jak polaczyc 2 kompy

Autor: Rumil (rumil_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 20:51:49 MET

Witajcie,
Mam 2 kompy: peceta i laptopa. Chcialbym ja jakos polaczyc. Chodzi mi o
wymiane raczej malych plikow (nie wiekszych miz kilka Mb). Od razu mowie
ze polaczenie prze com'a lub lpt nie wchodzi w gre. Byc moze dobrym
rozwiazaniem bylo by dokupienie karty sieciowej do peceta, ale nie wiem
czy laptop ma tak owa karte. W menadzeze urzadzen pod haslem karty
sieciowe mam (w laptopie) nastepujace pozycje: Dial-Up Adapter(to na
pewno nie sieciowka), Infrared PnP Serial port(to raczej tez nie...) i
IrDA v3.0 Fast Infrared Port(to port IrDA wiec tez nie..).
Wydaje mi sie ze zadne z tych urzadzen to nie sieciowka.. :-(. Ostatnim
nasowajacym mi sie rozwiazaniem jest polaczenie przez IrDE. Plyta
glowna(w pedecie)ma wbudowany port podczerwieni, ale nie dostalem z
plyta wyprowadzenia "fizycznego" protu.. :-((( Dlatego czy ktos nie wie
czasem gdzie w Krakowie mozna dostac takie wyprowadzenie(lub gdzie w
i-necie)? Poza tym to jaka byla by szybkosc polaczenia przez
podczerwien? Moze komus nasowa sie jak inaczej polaczyc te kompy?
Jeszcze co do IrDY to jaki ona ma zasieg(odleglosc miedzy kompami)?

--
Pozdrowienia,                     rumil_at_poczta.onet.pl
Rumil                             rumil_at_go2.pl