Re: Jakie CD-R dobre... te tansze :-))

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 20:54:39 MET

Użytkownik "Marcyn said:

> pierwszy raz powiem Ci to (i mam nadzieje, ze ostatni) :)
> PIEPRZYSZ ;)

LOL, czyzbys tylko ty mial racje ? ;). Ja sie zgadzam z R.S. Mam ok. 5
plytek Platinum, zadnych rys (nagrywane na roznym sprzecie z roznym
speedem) - odczyt z Asus-a S400 jest bardzo wolny i mocno mieli tymi
plytami. A na Szajsung-u x32 w ogole ich nie czyta. W CDR W54E jest troche
lepiej, ale tez chwile to trwa, zanim sie rozkreca. Jednym slowem - Platinum
sux ;).

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl