Re: Stary pecet i ja biedna...

Autor: DON (don4_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 19:00:35 MET

formatowanie partycji przed instalacją Windowsa to rzecz oczywista ale
instalacja Windowsa co 2-3 miesiące to lekka przesada / no chyba że się
instaluje na masę dymówki gier z płyt w gazetach itd. / ale ja zalecam
Windows w Ramie / istotną zaletą jest to że system w ram nie wymaga
konserwacji /

--
DON
don4_at_poczta.onet.pl