Re: IBM 30.7 DTLA - odglosy

Autor: T. (tomekus_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 19:41:34 MET

Użytkownik "TaaX" <mwnuk_at_elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Mam taki sam dysk i zadnego piszczenia nie slysze.
> A zzzzz zzzzz slychac tylko jak sie rozpedza (to chyba u dyskow 7200 obr.
> normalne).
>
> Jezeli te dzwieki sa naprawde anormalne to radze isc z tym do reklamacji.

problem w tym ze ja nie wiem czy one sa anormalne, jak siedze metr od kompa
(ktory jest bez obudowy) to je slysze, takie raczej piiiiii albo ziiiii cos
w tym rodzaju :-)))

ale nie wiem czy tak ma byc - przy rozpedzaniu chwile zagwizdze i potem jest
ok, ale taki cichutkie piiii mnie wkurza i martwi.

Pozdr,
T.