Re: Skaner Plustek UT 12

Autor: Jlp (jagged_at_polbox.com)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 18:43:03 MET

Mam ten skaner od nieco ponad roku. Jakosc jest w miare przyzwoita, ale
ostrzegam, ze nadaje sie to to jedynie do publikacji w internecie i wydruku
na 300, powiedzmy 600 dpi, to nie skaner profesjonalny, czy nawet
polprofesjonalny. Jak dla mnie jest troche za wolny i ma kiepskie
oprogramowanie, ale za SCSI placi sie wiecej, a tu wygodne jest przelaczanie
(uzywam do komputra stacjonarnego i notebooka).

Tomek