Re: TV tuner pixel-view + kamera

Autor: Marek Pajak (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 16:23:55 MET

Airwolf wrote:
>[zgadzam sie z Airwolf'em]
No może oprócz...

> Nie, nie ma żadnych problemów (tzn. przynajmniej ja nie mam żadnych problemów)
Oj... Mogą być (i ludziska na licie też miewali):
Nie bądź zdziwiony jak po instalacji karty i wgraniu driverów nie
będziesz miał głosu, a win nie będzie widział kamerki...

Dobre są ale instaluj je na samym końcu (po ewentualnej reinstalacji win
;-)). Kartę najlepiej wpakuj w pierwszy slot PCI.
Jak bys miał problemy to pisz...
Ale lepiej żebys nie mial :)

> Nie działa pod Win2K (przynajmniej u mnie), i co gorsza pod Linuxem.
To tak jak u mnie :( Tyle że z linuxa jestem "cieńki" więc jeszcze dam
mu szansę...

Pozdrawiam
Marek