navidad.exe - co to jest ??

Autor: Raistlin Majere (sirwitek_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 16:25:33 MET

                Witam !

Dzisiaj szef dostal poczta "zabawke" o nazwie navidad.exe, ktora
po odpaleniu narobila troche zamieszania na kompie. Nie otwieraja
 sie pliki z rozszerzeniem 'exe' i ja juz wymieklem na calej linii.
Nie wiem czy to cos to wirus, czy moze wina nalezy obarczyc
maly spadek napiecia ktory wydarzyl sie rano, ale jest juz
popoludnie a mnie boli glowa od kombinowania. Za kazdym razem
windows zada pliku 'winsvrc.exe', gdyz rzekomo dzieki niemu
bedzie mozna odpalac inne programy. Paranoja, nie ?
Jesli ktos cos wie na ten temat, to bede wdzieczny za jakiekolwiek
rady :)
Pozdro
Raistlin Majere - Arcymag Ciemnosci