Re: PATH w Windows ME

Autor: Piotr Narewski (P.Narewski_at_adb.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 14:00:57 MET

> O ile mi wiadomo, to msconfig.exe załatwia takie sprawy.

Wyglada na to, ze nie za bardzo. msconfig.exe pozwala wprawdzie na dodawanie
i edycje zmiennych srodowiskowych, ale po wcisnieciu OK i restarcie systemu
(tak jak to sugeruje) programy konsolowe (np. FAR) nie widza tych zmiennych.
Wyglada na to, iz msconfig.exe tworzy plik autoexec.bat, w ktorym zapisane
sa te zmienne, ale niestety system przy starcie nie uruchamia tego pliku.

Jakies inne propozycje?

> BTW to pytanie powinno iść raczej na pl.comp.os.win95, a nie na
> grupę poświęconš wyłšcznie sprzętowi...

Dlaczego uwazasz, ze pl.comp.pecet jest poswiecona wylacznie sprzetowi?

Pozdrawiam,
PN