Re: Co ma wplyw na dekodowanie DivX?

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 13:45:47 MET

> Hm, dobre pytanie... A gdzie to się w NT sprawdza? Bo wiem, że używam
> sterowników Bus Master, ale gdzie się DMA sprawdza?
Mozna np. tak: jesli masz Nero 5.0 to w Preferences jest opcja Cache >
wybierasz i jesli masz np. +/-30000 czegos tam to chyba DMA dziala (u mnie
na Seagate 20GB; Cel300_at_450; BX).
Albo tak: regedit.exe > HKLM>HARDWARE>DEVICEMAP>Scsi>Scsi Port 0>DMAEnabled
Zeby bylo smieszniej, wlasnie znalazlem i mam tu wpisane "0". Czy wpisac
"1"?

Pozdrawiam
Jarek