Zle sektory po tworzeniu partycji.

Autor: roberth (robert.holownia_at_daewoo.lublin.pl)
Data: Mon 13 Nov 2000 - 09:13:08 MET

Witam.
   Mam nastepujacy problem:
Dysk 4,3 Gb podzieliłem na 2 partycje 3,5 oraz 0,5 Gb. / Patricion Magic 5
Wszystko było ok , nie potraciłem danych.
Ostatnio po formatowaniu pierwszej partycji i instalacji Win98SE po jednym
dniu cos się zaczelo dziac, mianowicie od czasu do czasu slychac takie jakby
"lupniecie" w dysku, troche ciszy i dalej juz normalne "pyrkotanie", dalej
zwis windy i twardy reset , przy starcie skandisk znajduje badblocki i
odnowa format C: instalacja i tak wkolko.
   Co to moze byc, dysk pracowal jakies 1,5 roku i nic sie nie dzialo, czy
to wina podziału na 2 partycje czy zkopala sie mechanika - doradzcie cos
prosze

--
Pozdrawiam
      Robert Hołownia