Re: dioda odczytu w teac ide4/4/32(24)

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 21:12:16 MET

Użytkownik "Adasiek Zwierzaczek"
<podolany_at_bezspamu.polbox.com> napisał w
wiadomości news:8ukj6u$e2s$1_at_news.tpi.pl...

| Użytkownik "Marcin "Koroner" Baj"
| <m.baj_at_astercity.net> napisał w wiadomości
| wlozeniu" - czy jakos tak
|
| rzeczywiscie;
| dioda przestala mrugac; THX wszystkim;

male dopowiedzenie: otoz moj cdrw byl na osobnym
kanale, ale ja dolozylem do niego teraz mojego
starego mitsumi6x; na ten sam kanal; mimo, ze
zaznaczylem "powiadamiaj.." tylko dla tego
mitsumi, to kontrolka na cdrw i tak mrugala
rytmicznie; czyli jak ktos ma hddka na tej samej
tasmie, co cdrw to mu pewnie tez mruga ;)))) ale:
probowalem aktywowac w configu stery od cdrw i nie
ruszyly; wykryl mi mastera cdrw teaca ale potem
zawisl; tymczasem stery od mitsumi /z 1996 roku/
bardzo poprawnie wykrywaja mi zarowno cdrw jak i
mitsumi w dosie;

--
pozdrawiam adas;
!naglowek zawiera zbedne slowo w mailu