Kino domowe - jakie?

Autor: Marcin (szydlo_at_gdynia.serw.net)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 22:13:57 MET

Witam
Stoje przed potrzeba :) zakupu glosnikow do tzw. kina domowego z komputera.
DVD na kompie chodzi mi znakomicie ale dzwiek z glosnikow Samsung SMS-6100
nie jest rewelacyjny. Jaki zestaw glosnikow z dekoderem Dolby Digital (albo
glosniki osobno i dekoder osobno) moglibyscie polecic (dysponuje kwota do
2000zl ale oczywiscie chcialbym wydac mozliwie jak najmniej). Mam karte SB
Live 1024 (full, nie value edition). Zastanawiam sie nad zestawem Creative
DTT2500, nie wiem tylko czy ma moc wystarczajaca do naglosnienia mojego
pokoju (ponad 20m2 a lubie glosna muzyke).
Glosniki mialyby (oprocz filmow z DVD) sluzyc tez do gier i sluchania muzyki
(audiofilem nie jestem ale lubie czysty dzwiek).

A moze znajdzie sie cos w tej cenie z nie-komputerowych zestawow?

Z gory dzieki za odpowiedzi

Marcin
mszydlo_at_prointer.pl