Notebooki California Access i Aristo

Autor: Michał (mikon_at_poland.com)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 22:07:38 MET

Mam zamiar kupić notebook'a. Oferty Californii oraz Aristo są bardzo
ineteresujące, dobrze wyposażony komputer można kupić dużo taniej niż sprzęt
innych marek.Wiem, że notebooki tych firm są składane w Polsce i słyszałem,
że są problemy z ich serwisem oraz że często się psują. Chciałbym poznać
pinie ludzi, którzy ich używają. Piszcie (rownież na priv'a) o wszystkich
problemach i doświadczeniach związanych z tym sprzętem.

Pozdrawiam
MichałS