Re: uszkodzony modem?

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 20:56:02 MET

>Mi sie wydaje (ale to tylko moja "wizja" :) ze to to samo, co zywcem
>wyciagniecie karty pci z gniazda przy wlaczonym komputerze - moze herezje
>pisze prosze wiec mnie poprawic jakby co :)

Wylaczenie modemu zewnetrznego nie powinno miec zadnego wplywu na
zachowanie komputera, a tym bardziej na stabilnosc jego pracy !!!
Jesli jestesmy polaczeni Dial-Up'em i "pstrykniemy" modem, to jedyna
konsekwencja powinno byc pojawienie sie okienka (z pewnym opoznieniem) ze
polaczenie z Netia, TP SA itp. zostalo zerwane.
Oczywiscie taki sposob zakonczenia polaczenia jest raczej malo elegancki
(i co najwazniejsze NIE zawsze JEST jednoznaczny z rozlaczeniem przez
druga strone !), ale uwazam ze przy poprawnie skonfigurowanym modemie i
poprawnie wykrytych przez Windows portach COM nie powinno w zaden sposob
wplynac na zachowanie systemu. Modem zewnetrzny (COM) nie jest
urzadzeniem systemowym, takim jak karta PCI.

Pozdrawiam,
Wojtek