4.1 z kompa?

Autor: frigo (frigo_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 19:12:19 MET

Czesc. Mam problem. Chodzi o dźwięk.
Mam komputer, który jest, jak się przekonałem, dostatecznie wydajny do
oglądania DVD.
 PIII 500 Mhz, 64 RAM, dvd-rom x 10, Sound Blaster 1024, FPS1000
Creative(4
satelity +1 subwoofer). Używam programowego dekodera- WinDVD wer. 1.2;
oraz
PowerDVD wer. 2.50.1028.
W przypadku WinDVD nie moge uaktywnic opcji "4 speaker mode" we
właściwościach. Czy to zależy od wersji programu, czy sprzętowej
konfiguracji?
Chciałbym się też dowiedzieć co dokładnie znaczą opcje audio PowerDVD:
use Wave Out
use Direct Sound.
Dzięki z góry za zainteresowanie i za odpowiedzi.

Adam Piotrowski
frigo_at_poczta.wp.pl
frigo_at_wp.pl
GG# 286991