Re: Re: Wypalara

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 16:35:05 MET

Hejka
ja nie o wypalaniu ale o sklonnosciach :)
mamy w budzie nt4.0 i na niektorych kompach jest po 12mb (16 minus zintergow
ana garf)
i to sie nazywa sado
nie da sie pracowac ja przez dlugi czas zastanawialem sie jak te kompy wogol
e startuja ale potem
ktos powiedzial mi ze to sa amd 400 i to mnie juz kompletnie zgasilo no bo j
ak mozna do takich prockow kupowac tylke ramu ?!?!?!!?
JFK