Re: co jest z news.tpi.pl ?

Autor: Radek B (rab_at_klub.chip.inv.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 23:20:46 MET

Marcin Tworek pisze:
>Ja bym tak chciał. Czesto przeinstalowuje system i musze od nowa sciagac ta
>dluuuuuuuga liste grup dyskusyjnych z serwera news.tpi.pl.
Jeśli masz drugą partycję lub ze 2 wolne dyskietki to proponuję
zainstalować Hamstera. Wtedy przy reinstalacji wystarczy przegrać
katalog z Hamsterem na inna partycję/dyskietki i nie będziesz musiał
ściągać listy grup.

http://www.polski-hamster.prv.pl
http://www.pckurier.pl/praxis/artykuly/wieczorek_marcin/konserne/
http://fabryka.republika.pl/strefa/recenzja.asp?id=38

--
mailto:radekb_at_klub.chip.inv.pl         http://strony.poland.com/radek32
             ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !