Re: Prośba o dwie porady

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 13:31:44 MET

Lepiej o to pytaj na pl.comp.dtp,

1) matrox ew. nvidia ale pozadna (raczej to 1) :) zbyt tanio sie nie
wykpisz...
2) podobnie procek, imho bez wiekszego znaczenia, kwestia kasy; plyta -
stabilna = markow (tez kasa) + duuuzo pamieci (zalezy co robicie ale i 256
by nie zaszkodzilo) :) a, i + hdd 7200rpm, przydaje sie:)

wiem ze to nie tanio, ale lepiej wydac kase tylko raz, a nie wymieniac
bebechy na wiosne :)
mosciak