Abit BE6-II ver 2.0 + LAN + Internet HELP!!!

Autor: Krzysztof Brodowski (krzysiob_at_astercity.net)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 11:34:16 MET

Witam!

Mam problem zwiazany z w.w. plyta (a moze nie - sam juz nie wiem). Sytuacja
jest nastepujaca. W jednym kompie siedza sobie dwie karty sieciowe. Jedna
typu combo do polaczenia dwoch komputerow (ACORP "32-BIT IO Mode PCI
Ethernet Adapter"). Druga typu RJ-45 (ACORP "10/100 Fast Ehternet Adapter")
do laczenia sie z Internetem. Przez jakis czas obie karty ladnie dzialaly.
Zauwazylem ze u ustawieniach sieciowych karta laczaca kompy ma zdublowane
wszystkie protokoly, wiec postanowilem czesc usunac. Od tego momentu cos sie
popsulo. Jesli obie karty sa uaktywnione, to zawsze ta udostepniajaca
Internet nie chodzi (czasem dziala przez minute od uruchomienia systemu - a
nastepnie calkowity pad - brak transmisji). Gdy w menedzeze urzadzen
wylaczam jedna z kart (niezaleznie ktora) to ta druga zawsze realizuje swoje
zadania pierwszorzedowo.

BLAGAM pomozcie. Moze jakies pomysly? Stoje juz na progu zalamania nerwowego
;)
Nie pomagaly zmiany w konfiguracji protokolow. Obie karty zwiedzily juz
wszystkie sloty PCI.
Obecnie mam takie ustawienia: karta laczaca kompy - slot 3, karta do
Internetu - slot 4 (przy zamianie - dokladnie to samo).

Nie wiem juz gdzie szukac bledu. Dodam tylko to ze zdarzylem juz wymienic
plyte glowna z wersji 1.2 na 2.0.

HELP!

--
Czy masz już swoją stronę WWW? a stronę WAP ? http://wizytowka.pl