Re: Via 4in1 - pytanie jak odinstalowac

Autor: Andre (andre_at_kr.onet.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 09:11:09 MET

> Jka odinstalowac najnowszy via 4in1 4.25 z windoza 98se bez koniecznosci
> instalacji od nowa win98se. chce zainstalowac 4.24.

    Dolaczam sie do pytania. Po zainstalowaniu, nie byly widziane czytniki
CD na moim komputerze. Probowalem wszelkich sil, aby odinstalowac ten
pakiet, lecz nie wyszlo mi.
    Jedyna metode, ktora przyszla mi na mysl, a ktora jeszcze nie
sprawdzalem, jest zamienic katalog IOSUBSYS w kat. Windows na oryginalny. On
odpowiada za rzeczy zwiazane z BUS Mastering'iem. A jesli chodzi o AGP - to
nie wiem.

    P.S. Jest niby przy probie instalacji ponownej opcja wyboru, czy chcesz
instalowac, czy odinstalowac. Sprobuj, u mnie to nie poszlo.

--
Pozdrowienia...
Andre  (Andrzej Turek)