Re: Dysk 8GB?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 22:55:05 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Baton, twierdzi
ze.......
: Czesc,
:
: Mam takie pytanko - mam plyte DFI 5861 PV w / 256 PB cache triton VX
: 75-200Mhz i BIOS 1.02-02
:
: Jaki najwiekszy dysk ta plyta obsluzy?
: Slyszalem ze 8GB, ale chce sie upewnic gdyz zalezy mi na wiekszym.

U mniej jest maks. 8GB a mam 2 - 6GB i 15GB - nie widze roznicy :) A u
kumpla na linuxie bzykaja sobie 3 dyski 30GB a bios obsluguje... 2GB
:) LX czy cus takiego :) Czy TX... zapomnialem oznaczenia ;)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|