Re: kolejny prezent Microsoftu

Autor: Arek (arekr_at_astercity.net)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 22:52:17 MET

Użytkownik "DON" <don4_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> MSCDEX a WINDOZY.
> To sprobuj zrobic katalog np. COM1 ... DObra, do rzeczy:
> wystarczy jako ten parametr wpisac cos w styu WINDOWS, DOS, NC, WORD
> kazda nazwa jest dobra ... heh ... agent nie bedzie mial wtedy dostepu
> do zadnego katalogu o tej nazwie, nie mowiac juz o plikach !

Chyba zawsze tak było. czasmi jak zapomniało się wczeniej utworzyć configa
przy instalacji
systemu a dysk pusty i edotora niet to wystarczyło napisać
copy con: config.sys itd
A raz z pół dnia spędziłem nad instalką novela bo właście sterownik nazwałem
sobie cdrom
i oczywiście system nie mógł znaleźć pliku cdrom. Różne sztuki robiłem, z
przegrywaniem go na dyskiete
i potem zmianą ścieżki i nic. Trochę mi zeszło zanim doszedłem o co chodzi

Arek