Re: Co sadzicie o komputerach FF computers?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 20:52:15 MET

On Sat, 11 Nov 2000 13:13:36 +0100, Tomasz Sroczynski
<tomeksr_at_free.polbox.pl> wrote:

> Zamierzam kupic komputer w firmie wysylkowej FF Computers direct sales.
> Funkcjonuja pod adresem:
> http://www.ffcomp.com.pl
> lub
> http://www.direct.sales.pl
> Czy ktos mial z ta firma doswiadczenia. Jak funkcjonuja ich komputery i
> czy nie ma problemow z serwisem door to door. Za wszelkie opinie,
> zwlaszcza negatywne (abym nie popelnil bledu) bede wdzieczny.

Nie kupowałem u nich co prawda komputerów i to wysyłkowo (wolałem się
przejść do gmachu Elektroniki PW), ale byłem u nich parę razy i zawsze
byłem potraktowany bardzo grzecznie. Raz kupiłem pamięci, zwróciłem
bez problemów (choć były sprawne), innym razem trafiłem na zwalony
dysk (wymienili, sformatowali przy mnie-chodzi do dziś).
W każdym razie nie zraziłem się do nich i uważam, że są porządną
firmą.

--
Pozdrawiam
  Bartek