Re: POMOCY - YAMAHA 8824 E

Autor: Jerzy Tworowski (jurekt_at_miramex.com.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 20:38:30 MET

On Sat, 11 Nov 2000 18:46:32 +0100, "GsM" <wojgp_at_friko4.onet.pl>
wrote:

>Witam,
>Mam nastepujacy problem. Posiadam nagrywarke Yamaha 8824E (EIDE) i niestety
>po wcisnieciu record w WinOnCD 1.7 zawiesza sie komputer. Nie ma problemu z
>odczytem plyt.Uzywam programu dolaczonego do nagrywarki !
>W programie Nero Berning 5.0 wszystko jest ok i normalnie da sie nagrywac
>plytki. Zamontowalem nagrywarke w innym kompie, odpalilem WinOnCD 1.7 i nie
>wystapil ten problem, co u mnie.
>Co to moze byc ? Kwestia sterownikow czy cos inego ????
>Konfiguracja komputera: plyta ABIT SE8, celeron 667 mhz, 128 mb ram 133 mhz,
> [...]
Witam!
W niektórych przypadkach Nero i WinOnCD się gryzą! Prawdopodobnie
dlatego jeden z nich działa nieprawidłowo lub wcale.
Radzę korzystać z jednego programu do nagrywania płyt CD - ja
osobiście wolę WinOnCD 3.7 PE. Wkrótce ma być wersja 3.8.
Pozdrawiam

Jerry <jurekt_at_miramex.com.pl>
            <ICQ 7948949>