Zoltrix Spirit WinME - jakie strey

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 20:33:59 MET

Witam
Tak jak w temacie - jakie sterowniki - te co ME samo instaluje, czy stare z
win98?
Niestety sam nie uzywam ani WinME ani modemu a mam udzielic porady
"znajomemu" ;)) (szefowi).
Teraz jeszcze opowiem co "znajomy" mi zeznal:
Zainstalowal ME, ktore wykrylo mu modem i zainstalowalo swoje stery.
Niestety lacznosci z netem nie uzyskal. Wiec odinstalowal sterowniki z ME
zainstalowal sterowniki z Win98, zrestartowal system system po powstaniu nie
przejal sie sterami z Win98 i ponownie zainstalowal swoje. Teraz znajomy ma
zainstalowane w systemie 2 modemy i zaden z nich nie laczy sie z netem.
Co mam mu doradzic?

Bardzo bylbym wdzieczny za pomoc.
Pozdrawiam Piotr