Windows 95 i AGP - konflikt

Autor: Bartek Gliniecki (beegees_at_promail.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 18:29:14 MET

Moja nowa karta graficzna S3 Trio3D/2X na AGP zaczęła się gryźć z mostkiem
PCI do PCI-PCI, w związku z czym nie mogę korzystać z kart podpiętych pod
szynę PCI (modem i dźwiękowa). Ręczna zmiana zakresu pamięci w zasobach
karty powoduje, że ta nic nie wyświetla. Zmiana zakresu pamięci mostka
powoduje wejście karty graficznej w konflikt z rozszerzeniem płyty
systemowej dla PnP BIOS, a zasobów tego urządzenia już zmieniać nie można. I
co tu robić? System to Windows 95 OSR 2, a płyta - Gigabyte 7ZX. Co prawda w
instrukcji do karty graficznej stoi, że w celu bezproblemowego działania
karty trzeba mieć minimum Windowsa 95 OSR 2.5, ale czy przesiadka na Win98
aby na pewno spowoduje usunięcie konfliktu? Czy Windows 95 poprawnie
obsługuje AGP?

--
// Bartek Gliniecki ==> beegees_at_promail.pl
\\ http://kki.net.pl/napek