Re: Co sadzicie o komputerach FF computers?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 18:17:01 MET

Cześć!
> FF Computers podobno jest spoko ale ja bym compa w firmie wysylkowej nie
> kupil

A ja prawie wszystko do kompa kupuję w firmach wysyłkowych, i jak na razie
nie narzekam.

W FF Computers kupiłem cały komputer i działał mi bezbłędnie przez trzy
lata,
więc o serwisie niewiele mogę powiedzieć. No, może tyle że gdy po roku
chciałem kupić sobie lepszą kartę graficzną PCI (na płycie nie było AGP),
firma grzecznie i szybko poinformowała mnie że nie prowadzi już kart
graficznych
na szynę PCI. Wydaje mi się że powinni jednak myśleć o klientach którzy
kupowali
u nich nowoczesny sprzęt (no... wtedy był nowoczesny:) rok wcześniej.

Pozdrowienia!
Wonder.