Monitor a TV

Autor: Yahoo (jasieq_at_go2.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 18:21:03 MET

Czesc!
Na poczatku chcialem zaznaczyc, ze jestem kompletnym komputerowym
niedorajda.
A niewiedza jak wiadomo czesto stwarza problemy:)
I oto pojawil sie nastepny:
Chcialbym kupic sobie nowy monitor. I to oczywiscie nie jest problemem.
Ale gdzies obilo mi sie o uszy, ze monitor po zainstalowaniu jakiegos
zmyslnego i skomplikowanego urzadzenia mozna uzywac takze jako odbiornika
telewizyjnego. Napiszcie czy w ogole istnieje taka mozliwosc, jaka jest
jakosc odbioru, a takze jaka jest cena takiego multi-urzadzenia.
Za wszelkie info z gory dziekuje.
Pozdrowienia
Yahoo