Problem z ATHLONEM

Autor: Przemek (cibor_at_zsem.waw.ids.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 14:44:42 MET

Czesc, skladam komputerek ale cosik sie wali...
Procek : AMD ATHLON 650 (100x6.5)
Pamiec: 1x64MB 100 (na 133 tez probowalem, to samo sie dzieje)
Plytka: NMC 7VAX

Na ekranie po wlaczeniu... wykrywa procka, ale testu pamieci nie robi juz,
nie reaguje na klwiatur (DEL to enter bios)

NMC 03/10/2000 For KX-133 K7 CHIPSET SUPPORT

MAIN PROCESOR: AMD ATHLON 650 (100x6.5)
                         DRAM CLK: 100MHz

Co to znaczy ten DRAM CLK? Czestotliwosc taktowania Pamieci, to spox ale
czmu stoi....

Procek bardzo szybko sie nagrzewa, (narazie sprawdzalem na zwyklym
wiatraczku bez radiatora, tylko chcialem sprawdzic, bo nie mam narazie
normalneo coolera do niego)

Sadzilem ze skoro bez wiatraczka do niego to moze sie nagrzewa i zwisa,
tylko ze wtedy powinien zwisnac w roznych miejscach np. kiedy zimny pozniej,
kiedy cieply wczesniej.

Dzieki za pomoc, pozdrawiam.

P.S. Piszcie jak najwiecej mozliwych sytuacji bo to nie u mnie i nie moge
sprawdzac na biezaca.