nikt nie wie ????

Autor: artek (artek_at_icpnet.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 10:46:59 MET

Czy ktos moze mi powiedziec jak ustawic w cute ftp aby resuming wlaczal sie
automatycznie ??? zaznaczylm jako domyslny ale i tak jak sie polaczy z ftp
to znaczony jest domyslny przycisk overwrite....poza tym nie chce resumowac
bo podaje " brocken download"??? gosc mi udostepnil port 9999 bo twierdzi ,
ze 21 nie moze ...mozliwe , ze na tym jego porcie 9999 nie ma resumingu ???
Probowalem tez bullet proof , ktory zawsze uzywam i kiedy mu wpisuje te port
9999 to po loaczeniu z ftp przelacz sie na port 21 ...i tak jak poprzednio
brak resumingu ...bullet nie chce isc na port 9999 ...jezu o co tu chodzi
?... co zrobic aby dzialal resuming ...naprawde nikt nie potrafi mi pomoc??
dzieki
artur