Sterownik wykryl blad kontrolera !!!!???

Autor: akarso (akarso_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 10:38:24 MET

Wyglada na to ze mam problem: Windows 2000 od czasu do czasu nie
uruchamia sie normalnie, a w podgladzie zdarzen jest mnostwo wpisow o
tresci jak dalej. Gdyby ktos znal sie na tym, chcialoby mu sie przekopac
przez ten przydlugawy post i gdyby mi powiedzial czy dysk twardy nadaje
sie do wymiany czy moze to cos innego, to bylbym b. wdzieczny... BTW -
to jest Seagate 8,6 GB, a win98 chodzi bez zarzutu.

Typ zdarzenia: B??d
?ród?o zdarzenia: Disk
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 11
[...]
Sterownik wykry? b??d kontrolera na \Device\Harddisk0\DR0.
Dane:
0000: 03 00 22 00 01 00 72 00 .."...r.
0008: 00 00 00 00 0b 00 04 c0 .......Ŕ
0010: 01 01 00 00 00 00 00 00 ........
0018: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0020: 00 dc 03 00 00 00 00 00 .Ü......
0028: 00 00 00 00 00 00 00 00 ........
0030: 00 00 00 00 28 00 00 00 ....(...
0038: 02 8f 00 00 03 08 04 00 .?......
0040: 28 00 00 00 01 ee 00 00 (....î..
0048: 08 00 ..

Typ zdarzenia: B??d
?ród?o zdarzenia: atapi
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 5
[...]
Na \Device\Ide\IdePort0 zosta? wykryty b??d parzysto?ci.
Dane:
0000: 0f 06 10 00 01 00 64 00 ......d.
0008: 00 00 00 00 05 00 04 c0 .......Ŕ
0010: 03 00 00 80 00 00 00 00 ...?....