Re: porownanie procesorow

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 21:23:54 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) lesnik, twierdzi
ze.......
: > Co lepiej wybrac athlon 800 czy intel III 800
:
: czyli reasumujac
:
: dobry czy zly

jak potrzebujesz dwuprocosorows i kasa sie ie liczy to PIII, natomiast
jak kasa sie liczy i nie trza ci dwoch prockow, to wtedy AMD. A
zaoszczedzona kase wylozyc na plyte glowna, bo to jest waznieszy
element niz procesor :) No jedno bez drugiego nie chodzi, ale dobra
plyta to podstawa... po kiego kupowac PIII na cienkim BX? :) To lepiej
juz AMD na VIA KT133, tylko by plyta byla byla dobra - Soltek, Abit,
Asus... to lepsze niz jakis cienki Procomp (ogolnie tez dobry, sam
posiadam i nie narzekam, jednak czasem wq.... mnie ta rzecz ze nie mam
4x ATA tylko 2x ATA i nie mam gdzie dopakowac jakiegokolwiek dysku
;))))), albo ze patrzac w przyszlosc - ma tylko 2x DIMM, nie ma USB, i
ogolnie nie jest super. )... ogolnioe - zalezy od kasy :)

Musisz sobie odpowiedziec na pytanie - do czego, za ile... potem mozna
wybierac, bo tak na sucho to sie zacznie intel sux, amd roolz, i vice
versa...

aha, jak to jest do gierek to lepiej Durona, bo to jest glupie wydawac
kase na high-endowy procesor, ktory za rok stanieje 4 krotnie :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|