Re: Soft do wypalenia mp3

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 21:42:39 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Dariusz Gocol,
twierdzi ze.......
: > > Ktory z programow polecacie do tworzenia dyskow audio z mp3 ?
: > > (na teaca w54)
: >
: > A co za różnica? Ja ripuję cdparanoia, encoding - gogo, image
: > mkisofs, wypalanie cdrecord. Wszystko wspomagane własnymi skryptami.
: Haha - super kombajn i w dodatku pod linucha :))

Aha... i do tego cokolwiek bedziesz robil to plytki nie spiepszysz :)
Ja uzywajac dawno temu Nero to balem sie ruszyc mysza. Teraz na
mkisofs/cdrecord to wariuje pod X'ami, do tego GIMPem nawet a ten

: Pomysle jak postawie go w koncu, ale i tak dzieki :))

A pod winde to najlepszy jest Nero IMHO :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|