Problem z optymalizacja

Autor: Robert (dragdrop_at_go2.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 22:42:47 MET

Czesc,

Mam problem z optymalizacja dysku. Dzisiaj wychodzac z domu zostawilem wlaczony komputer z uruchomionym standardowym defragmentatorem z windozy. Po 6 godzinach wrocilem i jakie bylo moje zdziwienie, jak zobaczylem, ze zrobil dopiero 10% dysku C (sa 3 partycje C-4mb, d:10mb, e:10bm).

Jaki moze byc powod? Zaznaczam, ze wygaszacz i tryb oszednosci monitora byly wylaczone, a wczesniej przetestowalem hdd norton disk doctorem (ndd32.exe).

Bede wdzieczny za jakakolwiek rade.

dragdrop_at_go2.pl

Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl