Re: Jaka PLYTA DO PIII 733?

Autor: X (artur_at_poczta.fm)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 22:27:22 MET

Witam

> Wlasnie jaka szanowni grupowicze poleciliby plyte do tego procka. Czy
> moze ma to byc:
> a)Via

tu stanowczo odradzam - Vie maja chumory i moga Ci wywalac system, a jeszcze
te wszystkie patchy do nich - tozto paranoja

> b)I815 (tutaj moze zabraknac mi pieniazkow)

mozna by sprobowac - plyty troche faktycznie drogie ale stabilne.

> c)Stary ale Jary Intel BX

tutaj jestem za - sam mam PIII700 + Abit BE6 v2, rev.1.2 i zadnych zwiechow,
nic - po prostu sysyem dziala tak jak powinien. Z tym ze jesli masz PIII na
szynie 133 to juz przetaktujesz BX'a ale to porzadna maszynka wiec i to
wyrzyma.

> ktory czipset i jaki producent plyty:

Gdybym teraz kupowal plyte pod PIII to bylby to ABIT BX 133 RAID, w
polaczeniu z PIII i dobrym dyskiem np. IBM DTLA ATA 100 to sprzecik bedzie
zasuwal jak szalony. Plyta moze nie nalezy do najtanszych ale jest warta
ceny. Plyta jest na FCPGA wiec jak masz PIII na Slot1 to nici z tej plytki.

POzdrawiam
Artur